TECH AGM M4 GBB Kronika zoufalství

28.07.2009 23:04

Takže jsem tu zpět s posledními „poznatky“ ohledně téhle novinky. Musím říct, že pokud bych se měl rozhodnout znovu tak bych již do tohoto gunu nikdy nešel – proč??

V této zbrani se mi – aniž bych z ní vystřílel více než 1000 kulí pokazilo snad všechno, co se pokazit mohlo – a to mluvím skutečně snad o všech součástkách tohohle „zázraku“

První záležitostí , kterou jsem řešil byly zásobníky

Ani jeden netěsnil, všechny ucházely.

OK - řešení bylo :

Koupit novou sadu těsnění   https://www.anareus.cz/detail.php?id=3040

Naštěstí je začala vyrábět firma Ga P – jedna sada stojí 200 Kč. Těsnění má mnohem větší průměr než to původní a dostat je do zásobníku byl fakt porod – palec mne bolí ještě teď – nicméně zásobníky alespoň co se týká obdélníkových těsnění – těsní a toto řešení mohu jen doporučit

Bylo třeba také u tří zásobníků vyměnit toto malé těsnění – pomohlo těsnění z jednorázového zapalovače

Navíc do 3 ani nešli naládovat kule – otvor pro jejich vložení byl prostě příliš úzký a kule se při ládování prostě odírali o okraje a nebo nešly vůbec naládovat

Řešení bylo rozšířit otvor pro ládování kulí – nicméně neroztahujete je jako já – hrozí nebezpečí zlomení je to shit slitina – nic nevydrží – doporučuji pilníkem

U dvou zásobníků se mi ohla osička – tato – pomohlo její vybroušení/vyleštění  vrtačkou

Jeden zásobník je out zcela – zlomil se tenhle díl

Další věcí co ve zbrani odešlo byly komplet plastové díky

– a když říkám komplet tak - komplet

Plastová tryska – ta se roztříštila na několik kusů – po příčině pátrám – nicméně se domnívám, že zásadní je příliš těsné těsnění této trysky které neumožňovalo plynulý pohyb trysky v závěru předpokládám, že tlak ve vláci v závěru byl tím pádem příliš velký a utrhla se vnitřní tryska od vnější


Řešení :

Trysku jsem se pokusil opravit tak že jsem ji slepil epoxidovým lepidlem – zatím to překvapivě drží. Nicméně jsem se pokusil tuto záležitost vyřešit koupí nové trysky

Bohužel nová tryska – origo náhradní od AGM nebyla nikde k dispozici – až předevčírem jsem objevil že se prodává komplet závěr s tryskou zde https://airsoftglobal.com/product_info.php?cPath=570_571&products_id=10115

Stojí 28 USD bez poštovného

V momentu zoufalství jsem se tedy pokusil tuto věc vyřešit koupí NPAS trysky od firmy RA – TECH – za 97 USD včetně poštovného (cca 1800 Kč) víc v odstavci věnovaném tomuto „zázraku“ níže.

Plastový vodič trysky – taky v háji

Plastová komora Hop – up – také ulomena – v jeden moment gun podal dvě kule jedna zapadla na kraj Hop komory a závěr/tryska ji pak přibouchly na okraj Hop komory a hned bylo neštěstí na světě – naštěstí již existuje náhrada –hliníková – ke koupi zde https://www.ebairsoft.com/aluminum-chamber-p-2300.html stojí pouhých 19 USD včetně poštovného – tj. cca 400 Kč

Další „ztráty“ jsou již téměř neuvěřitelné

  • Zlomila se kovová osička na které běhá kohoutek !! – naštěstí jednoduchá náhrada – obyč šroubek s upilovanou hlavičkou – nicméně si nechávám vyrobit tyto osičky u soustružníka
  • Ulomil se šroubek kterým se přenastavuje ramenní opěrka !! – opět jednoduché řešení – náhrada příslušně velký šroubek a funguje to

  • Rozpadl se záchyt závěru – vypadl kovaný dílek – celé se to vyviklalo – nabouchal jsem to kladivem zpět – dá se koupit nové – zde https://airsoftglobal.com/product_info.php?cPath=570_571&products_id=8521
  • „Ojel“ se závěr – v místě kde se setkává se záchytem závěru se měkoučký materiál doslova vymlátil do kulata – nové závěry se také vyrábí – ale stojí 150 USD tj. cenu samostatné zbraně !!

NPAS Tryska RA- TECH

Po zhlédnutí videa na You tube kde tato tryska umožňovala plynulou regulaci výkonu od cca 90 m/s do 160 m/s jsem se v okamžiku kdy se roztříštila tryska originální, rozhodl i přes poměrně vysokou cenu tuto trysku koupit.

Koupil jsem ji zde https://www.augdal.net/product.php?id_product=12 cena 80 USD bez poštovného – 97 včetně poštovného

Po instalaci do uzávěru jsem zjistil, že v závěru drhne – o-kroužek byl příliš velký a neumožňoval plynulý pohyb trysky v závěru – poučen z předchozích nezdarů jsem jej ihned nahradil jiným užším silikonovým kroužkem.

 

Max. dosahovaná rychlost byla 161 m/s. Nejnižší dosažená pak 36 m/s

Regulace probíhá tak že se vnitřní tryska šroubováním prodlužuje /zkracuje a tím se mění poměr mezi množstvím plynu, které jde ze zásobníku do hlavně a které jde zpět do závěru.

Bohužel tady musím opravdu důrazně varovat !! nezkoušejte jako já maximální hranici pro snížení výkonu zbraně – právě v tomto okamžiku – kdy v podstatě maximum výkonu plynu je směrováno do trysky/ závěru – se tryska – protože tlak v podstatě nemohl jít do hlavně – také roztrhla.

Takže díl za skoro dva litry byl v pr… naštěstí prodávají náhradní plastovou trysku (bez vnitřní kovové regulovatelné) za 20 USD + poštovné 20USD tedy za cca 750 Kč

Další díly, které mám objednány

Nový úderník – s ložisky - koupeno zde https://www.ebairsoft.com/steel-hammer-with-bearing-p-2371.html za 19 USD včetně poštovného

Anatomické střenky – zde - https://www.ebairsoft.com/style-ag43-grip-p-2028.html za 15 USD

 

Doufám, že Vám tento článek pomůže v krizových situacích s touto zbraní a že Vás případně přiměje k tomu počkat s její koupí do okamžiku než se výrazně zvýší kvalita tohoto produktu

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.