GBB ASG CZ75 D Compact CO2

12.07.2009 21:55

 

Tak na tuhle krásku jsem čekal dlouho - ASG sice již delší dobu nabízela CZ75D ve verzi CO2 - ale bohužel pouze bez Blowbacku - a to jsem tedy nechtěl. Nic se nevyrovná tomu pocitu když Vám zbraň "kope" tak jako skutečná.

Zbraň v provedení CO2 Blowback je vyráběna ve dvou provedeních - klasická celá černá a dualtone - ta se mi líbila více - ale e to samozřejmě otázka vkusu.

Zbraň je v povedení kovový závěr+ nylonové tělo - tedy zcela v souladu s předlohou. Zpracování je perfektní - máte pocit že držíte opravdovou zbraň

Základní vlastnosti:

Technická data:

  • airsoft zbraň v měřítku 1:1
  • zásobník reálného vzhledu a nabíjení
  • realistická pojistka zásobníku
  • realistická pojistka
  • realistická provedení povrchu rámu zbraně, kovové pouzdro závěru, tvrdé pryžové střenky
  • drážka pro montáž dalšího příslušenství pod hlavní 
  • funkční úderník

Koupena v Morriscz.cz

princip: CO2 Blowback

ráže: BB 6 mm
hop-up: ano, regulovatelný
váha:
805g
délka zbraně: 185 mm
kapacita zásobníku: 16 ran

Úsťová rychlost dle výrobce : neudává - pouze Energii v J - 1,1 J

Naměřená úsťová rychlost s 0,25g -  138 m/s (452 fps)  - 88 m/s (288 fps)

Přepočteno na 0,2 g - 152 M/s (503 fps) - 97 m/s (321 fps)

Průměrná změřená rychlost 95 m/s s 0,25 tj. 105 m/s s 0,2 - Energie 1,12 J tj. téměř přesně jako udávaná energie výrobcem 

Zkušenosti

Ke zbrani jsem koupil náhradní zásobník - bohužel tento zásobník špatně podává a kule se v něm zasekávají.

Co mne na zbrani překvapilo je abcence systému zachytáníní závěru při vybitém zásobníku - tak jako u klasických plynových Blowbackových zbraní.

Stejne tak jako výkonový rozptyl - naměřených 150 m/s při nové CO2 bombičce je opravdu síla - a rozhodně bych nechtěl dostat třeba v budově takovou kulí do obličeje.

Dále mne docela překvapila velká spotřeba plynu - bombička  se dá vystřílet za cca 3 zásobníky tj. cca 50 ran - to mi nepřijde mnoho a v porovnání s verzí bez blowbacku (ta má údajně vydržet až 200 ran) je to hodně málo.

Na druhou stranu je pocit střelby naprosto reálný - zvuk zbraně i kopnutí jsou opravdu ohromující. Nic lepšího jsem zatím neviděl ani nedržel v ruce. Chod uzávěru je naprosto plynulý - zvuk při natažení zbraně jako u originálu.

Závěr

+ Perfektní sekundárka - silou srovnatelná s jakoukoliv AEG

+ síla Blowbacku

+ precizní provedení

- zasekávající se zásobník

- spotřeba CO2

- chybějící zachytávání závěru při vybitém zásobníku

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.