GBB Hi -CAPA Dragon 7" s taktickým blokem (SN7"ver.)

01.01.2010 22:03

Tentokráte tu máme hodně exotický kousek a to rovnou ve dvojím vydání.  Vždycky se mi totiž líbily filmy typu Equilibrium, kde dotáhly umění střelby z krátkých palných zbraní k dokonalosti.

Jejich Gunkata – umění boje s pistolemi my svým podáním v době vzniku filmu vyrazilo dech. Říkal jsem si jaké by to asi bylo si někdy vyzkoušet boj se dvěma stejnými pistolemi – vždyť i v poslední COD Modern Warfare2 je jedna z hodně dobrých voleb kombinace dvou full auto Glocků G28 s prodlouženým zásobníkem.

Glocka už mám – v elektrice  - chtěl jsem něco co bude mít pořádnej zpětnej ráz – jasně záležitost  pro plynovku. Ale nechce to žádnou ledajakou – něco pořádnýho – full auto mám maruiku Hi- Capu Extreme – ale u té nefunguje záchyt závěru a navíc v podstatě plýtvá střelivem.

Pak jsem na stránkách RSOV objevil čínský klon WE Dragon se sedmipalcovou hlavní a taktickým blokem. Okamžitě jsem měl jasno – to je můj favorit – cena dobrá i s poštovným mě obě zbraně vyšly na 3000 Kč tedy hezkých 1500 za jednu. Myslím vzhledem k tomu, že se jedná o celokov – bezva cena .

Základní parametry

Celokov  - Semi-Auto

Délka:   290mm

Kapacita zásobníku :      31+1

Dragon type znamená vyříznutí závěru  tak aby byl lehčí – tj. aby kadence mohla být vyšší. V reálném světě tato zbraň neexistuje – použitý taktický blok ale ano. To paličku na maso připomínající ústí se ve skutečnosti u speciálních jednotek používá k rozbíjení oken.

První dojem ??  Jako pecka – moc pěkná a velká zbraň. Celokov - v ruce něco váží a chod závěru je pěkně plynulý. Světlovodné vlákno v přední mušce usnadňuje míření.

Na druhý pohled to ale už zase taková sláva teda není.

Měl jsem možnost srovnat tuto zbraň s Verdovou M1911 od ARMY a ta je rozhodně kvalitnější. Hlavní rozdíly jsou v mechanice – u Dragona v podstatě dlaňová pojistka nefunguje, normální pojistka se zasekává – chod je špatný a to nepomohlo ani promazání. Pokud to s rovnám s Maruikou tak je to fakt katastrofa – Maruika jde lehce – jako švýcarský hodinky, tohle je jak ruský ozubený soukolí.

U obou pistolí hned po pár ranách přestal fungovat záchyt závěru – zásobník není ve zbrani na těsno a i záchyt závěru si v rámu zbraně dělá co chce.

No kapka vteřiňáku na záchyt v oblasti styku se zásobníkem problém vyřešil a nyní je vše OK.

Také přestaly těsnit oba zásobníky, naštěstí ale jen v plnícím ventilku a soudruzi z číny byli tak hodní že přibalili ještě všechna náhradní těsnění – která kupodivu fungují .

Výkon

Tak tady jsem byl velmi příjemně překvapen – obě pistole mají přes 90m/s s Ultraairem a 0,2g. Zajímavé je – jek se na videu můžete přesvědčit, že jedna pistole je o 10 m/s výkonnější než druhá – s tím samým zásobníkem – nechápu :-(

 

Kompatibilita

Mám k Maruice Hi-Capa 2 zásobníky  - oba v Dragonech fungují bezvadně a překvapivě i naopak. Tj. pokud se vám podělá zásobník - netruchlete – dá se u nás pořídit náhradní podstatně kvalitnější od Marui – nicméně za cenu více jak půlky pořizovací hodnoty gunu a to je teda dost. V porovnání s Maruikou je ale Dragon opravdu Kanón

Závěr

Do vitrínky pecka, vcelku slušně to střílí – je to dlouhé a těžké – zbraň pro chlapa, chcete li něco bezproblémového za skoro stejnou cenu – jděte do ARMY – za cenu jedné maruiky máte dvě :-) a ještě vám zbyde na kule

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.