Kolimátor Eotech 551

12.07.2009 21:57

Tenhle kolimátor jsem chtěl původně objednat až s celokovovou MP5 od CYMY s Blowbackem - ale nakonec jsem už nechtěl čekat a přišel mi tak už nyní.

Vždycky se mi líbil a to předeším proto, že jej používá česká armáda ve své výzbroji právě na MP5. Zvolil jsem kratší provedení kolimátoru tzv. 551. Ještě existuje 553 a 553 ty mají delší prostor pro baterii a tak se do nich vejde na místo klasických knoflíkových bateriií normální AA baterie - které mají daleko delší životnost - nicméně mě to přišlo už moc dlouhé a nelituji.

U Morrise ho mají také a to za 1690Kč což je docela dobrá cena, nicméně já jsem se rozhodl vyzkoušet spolehlivý airsoft shopu na www.ebaybanned.com a objednal jsem jej odtud za 51,5 USD i s poštovným zdarma (tj cca za 1100Kč).

V shopu také tvrdili, že kolimátor je tzv. NO GHOST - bez duchů - kdy kolimátory dovážené k nám mnohdy trpí právě velkým množstvím duchů. Naštěstí u tohoto kolimátoru je opravdu obraz čistý - bez duchů.

Jediné co mi přišlo negativní je vysoká zrcadlovost čočky - při světlu v zádech je pak obraz v kolimátoru špatný - ale jen pokud máte kolimátor dále od oka.

Základní parametry:

V balení dostanete kolimátor,  leštící hadřík na čočku, gumovou krytku a 2 x knoflíkovou baterii. 

  • Dvě barvy kříže - zelená / červená, každá o cca 10 stupních jasu
  • Masivní
  • Nízká spotřeba energie
  • Horizontálně a vertikálně nastavitelné 
  • Celokovové pogumované provedení včetně všech ovládacích prvků

Červený zaměřovací kříž

 

Zelený - v manuálu jako NV (night vision)

Štelovací šrouby

Přepínač - gumové tlačítka - zesilování a zeslabování + přepínání barvy a vypínání

V balení byla taky gumová krytka, která se na kolimátor nasazuje po odšroubování kovovené ochranné konstrukce

 

Závěr:

+ perfektní vzhled

+ celokov

+ nízká cena

+ plně nastavitelné

- vydrží čočka přímý zásah ??? - raději nebudu zkoušet

- zrcadlovost čočky

Rozhodně za tuto cenu doporučuji - na zbrani pak vypadá opravdu velmi dobře - ostatně podívejte se sami

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.